bs-preloader__icon
ru kz

Z буынының канадалықтары өмірді сақтандырушылардың ерекше тәсілін қажет етеді

Z буынының канадалықтары басқа ұрпақтар сияқты өмірді сақтандыруға ұқсас көзқарасты көрсетеді-көбінесе өмірлік маңызды кезеңдерге жеткенде саясатты рәсімдейді. Алайда, осы топпен жұмыс істейтін қаржылық кеңесшілер — олардың көпшілігі қазір шамамен 20 жаста-сақтандырудың артықшылықтары мен ерекшеліктері туралы білімдері жиі жетіспейтінін және оларға әсер ететін хабарламалардың өзі әдеттегі тәсілдерден айтарлықтай ерекшеленетінін атап өтеді.
Z буынының канадалықтары өмірді сақтандырушылардың ерекше тәсілін қажет етеді

Chernick James and Associates Wealth Counsel (Ванкувердегі Richardson Wealth бөлімшесі) компаниясының сертификатталған қаржылық кеңесшісі және әл-ауқат жөніндегі кеңесшісі Алиша Тсе Отбасылық тәжірибе аясында Gen Z клиенттерімен жұмыс істейді. Оның айтуынша, жас клиенттер әдетте үлкен оқиғаларға байланысты өмірді сақтандыруға қызығушылық таныта бастайды: алғашқы баспана сатып алу, баланың туылуы немесе жақын адамының қайтыс болуы.

Дегенмен, TSE өмірді сақтандыру туралы қашан ойлану керектігі туралы ескі идеялар енді жұмыс істемейтінін атап көрсетеді. Z ұрпақтары мен мыңжылдықтардың көптеген өкілдері өмір сүру құнының жоғары болуына байланысты отбасын құруды және жылжымайтын мүлікті сатып алуды кейінге қалдырады немесе бұл қадамдардан мүлдем бас тартады.

Вебинарлары кезінде ол полисті сатып алуды өмірлік кезеңдерге байланыстырмайды, бірақ жарналардың құны минималды болған кезде жас кезінде сақтандыру төлемінің пайдасына баса назар аударады. Ол сондай-ақ өмір бойы пайдалануға болатын жинақталған құны бар саясаттар туралы айтады. "Шынында не жұмыс істейді — бұл олардың қазіргі шындықтары мен құндылықтарына сәйкес келетін практикалық кеңестер", — дейді Тсе.

Милтондағы (Онтарио) Elleverity Wealth Management компаниясының сертификатталған қаржылық кеңесшісі және негізін қалаушы Зайнаб Уильямс Gen Z компаниясымен жұмыс істегенде сақтандыру қаржылық базаның бір бөлігі болуы мүмкін екеніне назар аударады: мысалы, полистің жинақтаушы бөлігін болашақта қарыз алу үшін кепіл ретінде пайдалануға болады.

Ол жас клиенттер тек "өнімді сату"емес, білім беру мен жоспарлаудың кешенді тәсілін бағалайтынын атап өтті. Оның клиенттерінің негізгі бөлігі мыңжылдықтар, x буыны және нәресте бумерлері болса да, ол Z буынындағы клиенттерінің балаларымен жұмыс істей бастайды. " олар түсінгісі келеді: бұл стратегия менің жалпы қаржылық көрінісіме қалай сәйкес келеді?"дейді Уильямс.

Ол сондай — ақ аға буынның әдеттегі дәлелдері — жағымсыз сценарийлердің алдын алу, тұқым қуалайтын жоспарлау, капиталды қорғау — Gen Z. — мен резонанс тудырмайтынын атап көрсетеді. "олар тұрақсыздық жағдайында өсті "егер сіз мұны жасамасаңыз, оның салдары болады" деген сияқты хабарламалар жұмыс істемейді-олар үнемі күйзеліске ұшырайды", - дейді Уильямс.

"Мен басқаша түсіндіремін: полис — Сен сүйетіндеріңе деген махаббат хаты деп елестетіп көрші. Егер сіздің ата-анаңыз сіздің несиеңізге немесе ипотекаңызға кепілдік берсе, сақтандыру сіз кеткен жағдайда оларға көмектеседі".

Сондай-ақ, Уильямс Gen Z-дің көптеген өкілдері қаржы институттарына сенімсіздікпен қарайтынын және кеңесшіге барар алдында өз зерттеулерін жүргізетінін атап өтті. Бірақ көбінесе олар бұл ақпаратты стандартты емес көздерден алады, деп атап өтті Джейсон Рейнольд Говеас, Торонтодағы policyadvisor онлайн сақтандыру брокерінің аға сақтандыру кеңесшісі. Оның клиенттерінің көпшілігі 30 мен 50 жас аралығында болса, шамамен 30% 30 — дан төмен.

"Gen Z көптеген деректерге жылдам қол жеткізе алатындықтан, олар бәрін алдын ала зерттейді. Әсер етушілерге деген сенімділіктің арқасында қаржылық кеңесші жалған немесе жаңылыстыратын кеңестерді қалай түсіндіретініне ерекше назар аударуы керек", - деп түсіндіреді Уильямс.

Дереккөз: https://www.investmentexecutive.com/news/products/stop-trying-to-sell-life-insurance-to-gen-z/

Ашық дереккөзден алынған сурет

Бөлісу
Сондай-ақ, қараңыз
2025 жылы зейнеткерлік жас өзгере ме
2025 жылы зейнеткерлік жас өзгере ме

2025 жылы зейнеткерлік жас ерлер үшін де, әйелде...

Әлемдік деңгейге жету
Әлемдік деңгейге жету

«Казахстанская правда» республикалық басылым...

Қазақстанда тұрғын үйге бағаның өсуі бәсеңдеуде
Қазақстанда тұрғын үйге бағаның өсуі бәсеңдеуде

Қазақстанда тұрғын үй нарығындағы бағалар бір...

Ең қызықты материалдар сіздің электронды поштаңызда. Біздің жаңалықтарға жазылыңыз.

Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Өтініш қалдыру