Алайда сақтандырушылардың шағын тобы жақсы нәтижелерге қол жеткізді: олардың шығындары 11% - ға төмен (ескірген технологиялары бар компанияларға қарағанда) және кірістердің өсуі бәсекелестермен салыстырғанда 6% - ға жоғары.
Сақтандыру компанияларының клиенттерінің наразылығы АҚШ-та кең таралған-сақтанушылардың жартысы азық-түлік ұсыныстары, тіркеу процесі, қызмет көрсету және төлемдер сияқты бірқатар мәселелерден көңілі қалады. Мәселелер өзара әрекеттесудің барлық кезеңдерінде туындайды. Мысалы, бөлшек клиенттердің 35%-ы сақтандыру шарттарын тым күрделі деп санайды, ал 27%-ы ұзақ өтініш беру процестеріне наразы. Сақтандыруды сатып алғаннан кейін клиенттердің 25%-ы ұзақ мерзімді құжаттарға тап болады, ал 23% -ы онлайн-опциялардың жоқтығына наразы. Сондай-ақ, клиенттердің 27% - ы шағымдарды шешу процесінде эмпатияның жоқтығын атап өтеді.
Есепте жас сақтанушылар (18-40 жас) 41 жастан асқан адамдарға қарағанда сақтандыру процесінде көбірек қиындықтарға тап болатыны айтылған. Негізгі мәселелер: баяу және күрделі дизайн, шектеулі байланыс арналары. Сондай-ақ, жас клиенттер төлемдерде икемділікті талап етеді-олардың 42%-ы төлемдердің қатаң құрылымдарына наразы. Сақтандыру компаниялары өзгерістердің қажеттілігін түсінеді, бірақ тек 9%-ы онлайн-арналар арқылы жеке қызмет көрсету процестерін жүзеге асырды.
"Сыныптағы ең жақсы" мәртебеге қол жеткізген кейбір сақтандыру компаниялары тұтынушыларға қызмет көрсетуді жақсарту үшін ЖИ технологияларын енгізе бастады. Бұл компаниялар андеррайтинг және өтінімдерді өңдеу процестерін автоматтандырды, бұл полисті тездетіп, тұтынушылардың қанағаттанушылығын арттырды.
Дереккөз: https://www.insurancebusinessmag.com/au/news/life-insurance/ai-leaders-in-life-insurance-achieve-higher-growth-nps-scores-509756.aspx
Ашық дереккөзден алынған сурет