Бұл деректер дене белсенділігінің деңгейі, ұйқы режимі, клиникалық қауіп факторлары және пайдаланушылардың салауатты өмір салтын ынталандыру бағдарламаларына реакциясы сияқты 2800-ден астам параметрді қамтиды.
Бұл серіктестік арқасында Vitality клиенттеріне олардың жеке денсаулық көрсеткіштеріне дәл сәйкес келетін персоналдандырылған ұсыныстар бере алады. Платформа арқылы жасалған кеңестер физикалық жаттығулар, ұйқы режимі, профилактикалық тексерулер немесе велнес-коучинг салаларын қамтуы мүмкін.
Discovery Group (Vitality-дің ана компаниясы) негізін қалаушы және бас директоры Эдриан Гор:
«Профилактикалық медицинаның пайдасы айқын болғанымен, денсаулық сақтау жүйелері мен сақтандыру нарығы әлі де пайда болған ауруларды емдеуге бағытталған. Google-пен серіктестігіміз бұл көзқарасты өзгертеді. Google-дің технологиялық және ЖИ мүмкіндіктерін біздің ерекше деректеріміз бен мінез-құлық өзгерістерін түсінуімізбен біріктіру арқылы адам денсаулығын бұрын-соңды болмаған деңгейде талдауға мүмкіндік аламыз. Бұл персоналдандырылған тәсіл жасауға және миллиондаған адамдарға өз саулығын бақылауға алуына көмектеседі».
Келісім Google Health Connect сервисімен қосымша интеграцияны да қарастырады, бұл әртүрлі қолданбалар мен қосылған құрылғылардан денсаулық деректерін қауіпсіз бөлісуді қамтамасыз етеді.
Жаңа платформа Vitality мен Fitbit арасындағы соңғы он жылдық ынтымақтастықтың дамуы болып табылады, бұл әртүрлі елдерде connected-құрылғылар пайдаланушыларының кең желісін біріктіреді.
Google сондай-ақ маркетингтік серіктес ретінде Vitality AI платформасының жаңа нарықтарға шығуын қолдайды.
Google Cloud-тің Ұлыбритания, Ирландия және Сахарадан оңтүстік елдердегі вице-президенті Морин Костелло атап өтті:
«Google Cloud ЖИ-нің, оның ішінде Gemini модельдерінің, Vitality деректері мен олардың салауатты әдеттер қалыптастыру тәжірибесімен интеграциясы медициналық ұсыныстарды ауқымды түрде жеткізудің қызықты мүмкіндіктерін ашады».
Vitality AI платформасын Ұлыбритания мен Оңтүстік Африкада 2026 жылдың жазында іске қосу жоспарланып отыр. Болашақта оны Vitality серіктес нарықтарына және АҚШ нарығына кеңейту көзделуде. Алдағы жылдары платформа дүниежүзі бойынша 13 миллион клиентке қолжетімді болады деп күтілуде.
Дереккөз: Life Insurance International
Сурет ашық дереккөздерден алынған


