Нарықтың эволюциялық дамуы өмірді инвестициялық және жинақтаушы сақтандыруды танымал етуге әкелді. «Клиенттер» қосымшада немесе жеке кабинетте өздері таңдаған инвестициялық құралдардың табыстылық динамикасын бақылай отырып өнімді сезінеді. Сондықтан, ӨИС-ға ұқсас жинақтаушы өнімдер клиенттер өнімді барлық пайдалану барысында сезінуі үшін сервистік функцияларға ие бола бастады. Бұл тұтынушыларға ұнады, ал банктерге оны сату оңайырақ болды», - дейді «Ингосстрах-Жизнь» компаниясының бас директоры Владимир Черников.
Даму кезеңдерінен өтіп ресейлік сақтандырушылар клиенттерге өмір бойы адамдарды сүймелдеп жүретін өнімдердің (жинақтаушы сақтандыру базасында) түрлерін ұсынады. «Мысалы, отбасы баланы жоспарлайды. Демек, мұнда жүктілік, босану бойынша қызметтер, ал қандай да бір патологиялар болған жағдайда – ЭКО процедуралары қажет. Бұдан әрі бала мектепте, ЖОО-да оқиды, бұл да шығындарды талап етеді. Ересек өмірге ену (өз пәтеріңіз немесе үйіңіз), содан кейін біз белсенді деп атайтын демалысымыз (зейнетақы сөзін ұнататындар аз) және оған да қаржы тұрғысынан алдын ала дайындалғаны жөн», - деп түсіндіреді әңгімелесуші.
Өмірді сақтандыру нарығына салық жеңілдіктері оң әсер етті. Көрші елде мұндай өнімдер бойынша шегерім бар. «База 120 мың рубльден аспауы керек. Яғни жылына 15,6 мың рубльден артық емес соманы қайтарып алуға болады», – деп «Ингосстрах-Жизнь» компаниясының бас директоры нақтылайды.
Қаржыгер өмірді жинақтаушы сақтандыру – әрбір отбасының қаржылық қорғалуы тұрғысынан маңызды әлеуметтік маңызды өнімдер нарығы деп есептейді.
Дереккөзі: https://bosfera.ru/bo/strahovanie-zhizni-nuzhno-ne-tolko-v-slozhnyh-zhiznennyh-situaciyah
Фотосурет ашық дереккөздерінен алынды