2019 жылы Бүкілресейлік сақтандырушылар одағы мен сақтандыру қауымдастығы өмірді сақтандыру нарығын дамытудың бірнеше бағыттарын белгіледі. Біріншісі – бұл тұтынушы үшін сату мен төлемдерді жүзеге асыру үшін қолайлы инфрақұрылымды жақсарту. Бұл бағытта біз өмірді сақтандырушылар үшін өте консервативті болатын КЗ /ТҚІ бойынша заңнаманы өзгерту бойынша жұмыс жасадық. Біз он жылдай біздің жолымызды бөгеп тұрған тасты қозғадық – біз жазатайым оқиғалардан және аурулардан сақтандыру сияқты сақтандырудың түрі үшін клиентті жеңілдетілген сәйкестендіруге қол жеткізе алдық. Бұл алғашқы қадам болды, бізге сақтандырудың бір түрі бойынша жеңілдетілген сәйкестендіруді беріп, сенім артты, және 2020 жылға алдымызға – сақтандырудың басқа түрлері бойынша ұқсас мүмкіндіктеріне қол жеткізу міндетін қойып отырмыз.
Келесі қадам – несие ұйымдарының сәйкестендіруге өкілеттік беру мүмкіндігі және топішілік сәйкестендіру мүмкіндігі. Сақтандырушылар үшін бұл маңызды, себебі бұл сатуды жеңілдетеді, құжаттарға емес, өнімге көп уақыт бөлінетін болады. Ал клиенттерге толық сәйкестендіру кезінде қажетті құжаттардың санын ұсыну қажет емес, оларға сақтандыру өнімдерін сатып алу оңай болады.
Келесі маңызды жетістік – өмірді сақтандырушыларға АХАЖ-бен ақпарат алмасуға рұқсат беру (өлім туралы, өлім себептері және т. б. туралы). Бұл заң жүзінде бекітілген, қазір деректер базасына қосылу процесі жүріп жатыр. Бұл ауыр өмірлік жағдайларда төлеу әлдеқайда жылдам жасауға мүмкіндік береді.
Біз әзірге медициналық ұйымдардың ақпаратына қол жеткізе алмадық. Өкінішке орай, сақтандырушыларға медициналық ақпаратқа жол беретін заңнамалық өзгерістердің қарсыластары да әлі бар. Ал бұл төлемдерді тұтынушы үшін одан да ыңғайлы, оларды басқару тұрғысынан қарапайым және жылдамырақ жасауға көмектесе алар еді, олар адамға қатты қажет болған кезде.
Келесі бағыт қаржылық тұрақтылыққа байланысты. Өмірді сақтандыру компаниялары – бұл ең тұрақты қаржы институттарының бірі, бізде өте консервативті резервтеу саясаты бар. Бірақ осыған қарамастан, бізге тағы бір реттеу элементі қолданылды – ОБ талаптары бойынша жарғылық капиталдың мөлшерін арттырды. Сақтандырушылар бұл кезеңнен өте оңай өтті, бірақ қазір келесі жоғарылауға дайындалуда.
2019 жылы біз үшін сандық даму, экономиканы жаңғырту және трансформациялау аясында супер сервистерді әзірлеу маңызды сәт болды. Өмірді сақтандырушылар алғаш рет осы суперсервистерде толыққанды қатысушылар ретінде қатысты. Әзірше суперсервистер әзірлену кезеңінде болғаны түсінікті жағдай, бірақ бізді жоспарға енгізіп отырғаны клиентпен өзара әрекеттесуімізді едәуір цифрлық етіп жасауға бір қадам жақындатқанын білдіреді. Мысалы, «Жақын адамнан айырылуы» суперсервисінің жобасында өмірді сақтандырушылар ақпарат алмасудың қажетті қатысушысы ретінде көрсетілген.
2019 жыл бойы біз стандарттар туралы айттық. Өмірді сақтандыру үшін ақпаратты ашу мен сатуды реттейтін 4 стандарт пайда болды. Біз бұл стандарттар артық болатынын түсініп отырғанымызға қарамастан, оларды ендірдік. Біз тек клиенттердің хабардарлығын арттыру үшін ғана, бірақ стандарттардың осындай саны адамға өнімнің мәнін жеткізу қажет болған жағдайда артық ақпаратқа әкеледі. Адам көптеген құжаттарды оқығысы келмейді, ол бір парақтан бұл не екенін түсінгісі келеді. Дегенмен, біз мұны клиент үшін де, біздің реттеушіміз үшін де ашық болу үшін өзара әрекеттесудің кез келген нысандарына дайын екендігін енгіздік және көрсеттік.
Дереккөзі: http://www.insur-info.ru/comments/1374/
Фотосурет ашық дереккөздерден алынды