bs-preloader__icon
ru kz en

Сақтандырудағы сандық технологиялар - тежелуді қалай жеңу керек

Ресейдегі осы сегментте өмірді сақтандыруды цифрландыруға және онлайн-технологияларды дамытуға не кедергі келтіреді?
Сақтандырудағы сандық технологиялар - тежелуді қалай жеңу керек

Автор: Дубровин Виктор Викторович, Бас директордың орынбасары - «Сбербанк өмірді сақтандыру» СК ЖШҚ әкімшілік директоры (Ресей)

Біз, сақтандырушылар, сақтандыру нарығына қатысты заңнаманың кейбір консерватизмін сезінеміз. Қарапайым мысал: басқа барлық қаржы нарықтарында заңнама ақшалай қаражатты заңдастыруға және жылыстатуға қатысты тұтынушыны қашықтан анықтауға мүмкіндік беретін оңайлатылған сәйкестендіруді шектемейді. Сақтандырушылар - 15 мың рубльден асатын сомалар жағдайында, сақтандырылушының, сақтандырушының және пайда көрушінің жеке қатысуын білдіретін толық сәйкестендіруді жүзеге асыруға міндетті жалғыз қаржы институты. Осылайша, қазіргі уақытта заңнама инвестициялық сақтандыруды немесе өмірді жинақтаушы сақтандыруды онлайн сатуға мүмкіндік бермейді. Біз онлайн тек толық сәйкестендіруді жүргізуді қажет етпейтін арзан сақтандыру өнімдерін сатуға мәжбүрміз.

Заң шығарушылармен қарым-қатынас жасай отырып, бұл жолмен жұмыс істеу қиын екенін, технологиялардан артта қалатынымызды түсіндіреміз. Ең бастысы, біздің заңымыздың негізін құрайтын ФАТФ-тың бастапқы ұсыныстары оларда күшін жоғалтты, сондықтан ФАТФ мұндай сәйкестендіруді талап етпейді, бірақ біздің заңнамамызда олар қалды. Белгіленген талаптарды жеңілдету туралы заң жобасы әзірленді, бірақ, өкінішке орай, ол әлі күнге дейін бірінші оқу сатысында қалды. Биылғы жылы ол алға жылжиды деп үміттенемін. Бірақ заңнама біздің онлайнға қозғалысымызға тежеуді әлі қояды.

Дегенмен, өмірді сақтандыру нарығы тек реттеуді жетілдіруді қажет етпейді, сақтандырушылардың өздері де диджитализациядан алыс. Біз басқа қаржы институттарында не болып жатқанын көріп, барлық қаржы нарықтарынан сақтандыру диджитализацияға ең төмен қарқынмен келе жатқан өнеркәсіп екенін түсінеміз. Бүгінгі таңда банк операцияларының барлығын дерлік банкке бармай-ақ, ұялы және онлайн-қосымшалар арқылы жүзеге асыруға болады, бұл клиенттердің сұранысына ие. Сақтандыруда бұл әлі де жоқ, сақтандырушыдан сақтандыру келісімшартын жасасу үшін де, басқа да операциялар үшін жиі физикалық келуі талап етіледі. Сақтандырушылар сайттарында шетелге шығатындарды сақтандыруды үйренді, сомасы аз жазатайым жағдайлардан сақтандыруды сатып жатыр. Бірақ күрделі өнімдер, өкінішке орай, сақтандырушының және сақтандырылған тұлғаның жеке келуін талап етеді. Шартты бұзу үшін де компанияға келу керек. Егер адам залал туралы мәлімдегісі келсе, ол құжаттарды жинап, сақтандыру компаниясына баруға мәжбүр. Әрине, бұл барлығы клиент үшін қолайсыз, бұл өте ескірген құрылым.

Сақтандыру компаниясымен клиентті қашықтықтан байланысқа көшіруге, өзара іс-әрекеттің цифрлық режимге өтуі, біздің ойымызша, сақтандыруды дамытудың негізгі тақырыптарының бірі болып табылады. Бұнымен сондай-ақ ақпарат алмасу байланысты. Мемлекеттің «Мемлекеттік қызмет» порталында жасап жатқаны, бәрі бір жерде орындалып, барлық ақпарат бір адамның жеке кабинетіне түссе және оған қосымша іс-әрекеттер жасаудың қажеті жоқ болса, бұл өте оң іс болады. Және біз оған белсенді қатысуға тиіспіз. Қазір сақтандыру жағдайы болған кезде, адам құжаттарды (медициналық мекемеден, АХАЖ-дан және т.б.) жинауға және оны сақтандыру компаниясына әкелуге мәжбүр, бірақ бұл өте ескірген үлгі болып табылады, өйткені мемлекет осы ақпарат бірыңғай ақпараттық жүйеде болатын немесе бар портал жасап жатыр. Сақтандырушыларды, жеңілдетілген дереу ақпарат алмасу үшін, осы жүйелерге қосу, төлемдерді мүмкіндігінше тезірек жасауға және біздің сақтанушыларымыздың өмірін жеңілдетуге мүмкіндік береді.

Дереккөз: http://www.insur-info.ru/comments/1203/

Фото arnapress.kzwww.edu.ru сайттарынан

Бөлісу
Сондай-ақ, қараңыз
ӨСК аздап қарқынын азайтты
ӨСК аздап қарқынын азайтты

2022 жылдың қорытындылары бойынша жинақталатын ...

Қандай мамандықтар көз денсаулығына көп зиян келтіреді
Қандай мамандықтар көз денсаулығына көп зиян келтіреді

Көптеген қызмет саласы көру өткірлігіне теріс...

Ең қызықты материалдар сіздің электронды поштаңызда. Біздің жаңалықтарға жазылыңыз.

Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Өтініш қалдыру