Басқа елдерден айырмашылығы, Канадада өмірді сақтандырудың әрекеттегі шарттарын қызмет көрсетудің ұлттық стандарттары жоқ. Осы олқылық полис иелерін қорғансыз күйде қалдырады.
Мысалы, Ұлыбритания мен Австралияда мұндай тетіктер қазірдің өзінде бар. Бұл елдерде сақтандырушылардан клиенттерге тек сату кезінде емес, келісімшарттың бүкіл мерзімінде қалай қызмет көрсететінін көрсету талап етіледі.
Канадада клиенттермен жұмыс көбіне реактивті сипатта, бұл әрекеттегі полистерге қызмет көрсету стандарттарындағы айқын кемшілікті көрсетеді. Бұдан бөлек, полис иелеріне қатысты міндеттер нақты айқындалмаған.
Жасанды интеллекттің рөлі
Кейбір канадалық сақтандырушылар клиенттермен байланыс пен олардың адалдығын арттыру үшін жасанды интеллектті қолдана бастады, алайда ешқайсысы қызмет көрсету стандарттарын тікелей қарастырмайды. Әзірге сақтандырушылардың ИИ-ды ескі, «мұралық» портфельдерді басқаруда қолданатынына дәлел жоқ. Бұл келісімшарттар әлі де күшінде, ал олардың иелері өз кеңесшісі кеткеннен кейін де клиент болып қала береді.
Дұрыс қолданылған жағдайда ИИ бұл салада оң өзгерістер әкелуі мүмкін: ол әрекетсіз қалу қаупі бар полистерді анықтап, шарттарын қайта қарауға мұқтаж клиенттерді айқындап, кеңесшілерге басым бағыттарды белгілеуге көмектеседі.
Алайда технология өздігінен адамдық пайым мен эмпатияны алмастыра алмайды. Керісінше, этикалық шектеулерсіз ИИ көбіне сатылымды арттыру мен табыстылықты максимизациялау үшін пайдаланылуы мүмкін, ал бұл клиенттердің тиісті қызмет алу құқығын елемеуге әкеледі.
Мұндағы сабақ айқын: ИИ адамдық фактормен бірге қолданылуы тиіс. Алгоритмдер қай жерде назар қажет екенін көрсете алады, бірақ полистің күрделі шарттарын түсіндіріп, отбасының жағдайына сай кеңес беретін – тек лицензиясы бар кәсіби кеңесші. Дәл осы этика мен жауапкершілікке негізделген кәсіби пайым – біздің саламыздың басты уәдесін қамтамасыз етеді.
Мүмкіндік
Егер Канада индустриясы бұл мәселені назарға алса, оның нәтижесі ұзақ мерзімді болмақ.
Сақтандырушылар үшін қызмет көрсету стандарттарын енгізу клиенттердің сенімін нығайтып, тұтынушылардың құқықтарын қорғауды көрсетеді және беделге негізделген салада тұрақтылықты арттырады.
Кеңесшілер үшін әрекеттегі полистерге құрылымдалған қызмет көрсету клиенттермен байланысты тереңдетуге, жаңа табыс көздерін ашуға және сабақтастықты қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.
Ал тұтынушылар үшін бұл – кейде ондаған мың доллар тұратын мұра немесе активтерді дер кезінде пайдалану мүмкіндігі.
Бұл жай ғана салалық мәселе емес. Бұл – тұтынушылар құқығының мәселесі. Полис иелері өз келісімшарттарындағы уәделер үшін төлем жасаған. Сала бұл уәделердің түсінікті, қолжетімді және орындалуын қамтамасыз етуге міндетті.
Әрекетке шақыру
Қазір өмірді сақтандырудың әрекеттегі келісімшарттарына қызмет көрсетудің, технологиямен қолдау тапқан, бірақ адамдық пайым мен этикалық жауапкершілікке негізделген стандарттарын енгізудің уақыты келді.
Бүгінгі полис иелеріне тиісті деңгейде қызмет көрсетпесек, ертең сенім жоғалып, құндылық кеміп, отбасылар қорғансыз қалатын жаңа дағдарысқа тап боламыз. Одан да сорақысы – егер жаңа шарттарда қызмет көрсету қағидаты ескерілмесе, «жетім полистер» мәселесі тек ұлғая береді.
Канада халықаралық тәжірибеден үйреніп, әрекет ету мүмкіндігіне ие. Егер ИИ мен адамдық факторды ұштастырып, қызмет көрсетуді қамқорлық стандартына айналдырса, индустрия өз болашағын сақтап, миллиондаған канадалықтың сенімін сақтап қала алады. Өмірді сақтандырудың уәдесі – бір күні төлем жасау ғана емес. Ол полис иелеріне олардың өмір жолының әр кезеңінде қолдау көрсету туралы уәде.
Дереккөз: Investment Executive
Фото ашық дереккөздерден алынған.


