Көптеген зерттеулер АҚШ-та өмірді сақтандыру қызметтеріне сұраныспен қиындықтар бар екенін көрсетеді. Орташа таптың басым бөлігі зейнетке шығу үшін жеткілікті қаражатты жинамағанына қарамастан бұл сала басқа қаржы өнімдерінен көрсеткіштері бойынша артта қалуда. Бұл сақтандырушылар тұтынушыларға өз қызметтерінің қажеттілігін дәлелдемегенін көрсетеді.
Сақтандыру компаниялары нарықтағы кейбір модельдерді жетілдіруі қажет. Атап айтқанда, олар: қартайған американдықтарды қамтамасыз етуге, клиенттер үшін неғұрлым жақсы қаржылық нәтижелерге қол жеткізуге және таланттар үшін соғысты жеңуге қабілетті екенін дәлелдеуге тиіс.
«Өмірді сақтандырушылар өте күшті артықшылықтары мен үлкен сенімділігі бар жоғары сапалы өнімдерді ұсынуға шоғырландыруды жалғастыру керек», – дейді EY Americas сақтандыру нарығы жөніндегі жетекшісі Эд Майковски.
EY баяндамасында, сондай-ақ консультациялық қызметтер мен клиенттермен қарым-қатынастың ақылы үлгілері өсе түседі, ал өнімдерді сату қысқарадыдеп болжам жасалады. Кеңестерге, шолуларға және ұсынымдарға жазылу ұлғаятынына аудиторлар сенімді. Олар клиенттерге икемді өнімдер ұсынатын компаниялар жеңіске жететінін айтады.
Сонымен қатар өмірді сақтандыру саласы да өз кадрларының біліктілігін арттыру қажеттілігіне тап болады. Сонымен қатар, боттар, жасанды интеллект және машина жасау көп қызмет көрсетеді. «Сақтандырушылар бар кадрларды қайта даярлауды жалғастыруға және жаңа таланттарды тартуға тиіс, – сеніммен айтады Майковски. – Менің ойымша, бұл индустрия өте тартымды, бірақ ЖОО түлектері қаржы компанияларын емес, цифрлық компанияларды артық көреді».
EY өзінің есебінде ӨСК шығындарын төмендетіп, бизнес-процестерінің тиімділігін арттыруды ұсынады.
Дереккөзі https://www.usnews.com/life-insurance/how-does-life-insurance-work