bs-preloader__icon
ru kz en

Цифрландыру сақтандыру құнының төмендеуіне алып келеді – РФ ОБ

Сақтандыру компаниялары он жыл ішінде ІТ-құрылымдарға айналады, бұл тарифтердің төмендеуіне әкеледі. Мұндай қорытындыға Ресей Орталық Банкі мен талдаушылар келді, деп жазады РБК.
Цифрландыру сақтандыру құнының төмендеуіне алып келеді – РФ ОБ

Орталық банк төрағасының бірінші орынбасары Сергей Швецовтың айтуынша, үлкен мәліметтер, жасанды интеллект және машиналық оқыту саласындағы серпіліс адамның сақтандырудағы бизнес-процестерге қатысуын қысқартуға мүмкіндік береді, ал басты трендтердің бірі сатудың электрондық арналары рөлінің күшеюі болады. «Барлық қаржы компаниялары IT-компанияларына айналуы тиіс, өйткені егер сіз IT аутсорситте болсаңыз, онда сіз time to market (жаңа қызметті іске қосуға уақыт) деңгейінде бәсекелесе алмайды», – ОБ төрағасының орынбасары Сергей Швецов сеніммен айтады. 

Орталық банк шенеунігінің пікірінше, сақтандыру қызметінің мазмұны өзгереді, оның құндылығы уақытпен өлшенеді: «Егер бүгін КАСКО міндеті – зақымданған автокөліктің жөндеу жұмыстарына азаматтың шығындарының орнын толтыру болса, онда он жылдан кейін, менің ойымша, басты критерий адам өз автокөлігінсіз болатын секунд санын төмендететін болады».

Сақтандырушылар тәуекел, тарифтеу және андеррайтинг модельдерін құру кезінде big data пайдаланады. Қазірдің өзінде компаниялар жасанды интеллектті пайдалана отырып, тәуекелдерді дербес бағалау үлгісін жасауда: ол классикалық скорингтік модельге қарағанда ақпараттың көп көлемін өңдейді. «Нәтижесінде тарифтеу кезінде стандартты 10-20 фактордың орнына шамамен 70 фактор бағаланады, бұл нақты баға есебінен клиенттердің 70% үшін бағаны 30% - ға дейін төмендетуге мүмкіндік береді. Цифрландыру нәтижесінде сақтандырушылардың маржасы елеусіз болады», - деп мақалада айтылады.

Ресей нарығына қатысушылардың айтуынша, болашақта көптеген клиенттер үшін тарифтер 30%-ға құлдырауы мүмкін. Бұл ретте тәуекелдерді нақты бағалау сақтандырушының шығындылығын 10 п. т. және одан да көп төмендетуге мүмкіндік береді, сондықтан жеке баға пайданың өсуі үшін мүмкіндік туғызады, есептейді сарапшы.

Онлайн-сатылымдарды дамыту да пайданың өсуіне ықпал етеді – стандартты комиссия агентке немесе брокерге 30-40 % құрайды. Ал ақыр соңында делдалдар әскерін қысқартудан клиенттер жеңеді, дейді сарапшылар. 

Дереккөзі: https://plus.rbc.ru/news/5d879e537a8aa91af7c68d18

Фотосурет ашық дереккөздерінен алынды

Бөлісу
Сондай-ақ, қараңыз

Ең қызықты материалдар сіздің электронды поштаңызда. Біздің жаңалықтарға жазылыңыз.

Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Өтініш қалдыру