№ 1 Схема. Уақытша сайттар.
Әдетте, зиянкестер уақытша сайттар жасайды және мерекелік сатылымдармен сатып алушыларды тартады. Әрі қарай, олар тікелей қоңырау шалу немесе хабаршылар арқылы хат алмасу арқылы тікелей байланысқа ауысады. Алаяқтар азаматтарды керемет жеңілдіктермен тартады, мысалы, танымал тауарларға 80-90%, олардың саны шектеулі және бұл науқан бүгін ғана жарамды. Тауар үшін алдын-ала төлемді тізімдегеннен кейін, зиянкестер байланысқа шығуды тоқтатады.
№ 2 Схема. Егіз - сайттар.
Алаяқтар өздерін танымал сайттар ретінде жасырады және мұқият тексерусіз сатып алушы айырмашылықты сирек байқайды, бірақ ол бар. Бұл баннердің немесе атаудың шамалы айырмашылығы болуы мүмкін. Әдетте, мұндай қосарланған сайттарда алаяқтар олар үшін белгілі бір жеңілдік алу үшін өз тауарлары немесе қызметтері туралы сауалнаманы толтыруды сұрайды. Жеке деректеріңізді енгізгеннен кейін олар сіздің жеке және банктік деректеріңізге қол жеткізе алады.
№ 3 Схема. Жосықсыз сатушылар.
Сіздің үміттеріңіз әрқашан ақтала бермейді. Бұл бағаға да, сатып алу сапасына да қатысты. Мысалы, қолданыстағы сайтта сізге өте қолайлы бағалары бар белгілі бір өнім ұнады. Алайда, тауарды алған кезде оның сайтта жарияланғаннан айтарлықтай ерекшеленетінін көресіз. Жосықсыз сатушы сапасыз тауарды жіберіп, қайтарудан бас тартуы мүмкін. Бұл жағдайда Сіз тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы шағымдарды қабылдау платформасына жаза аласыз e-tutynushy.kz. Бұл платформа өтініштерді жедел қарау және тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы заңнаманың нормаларын түсіндіру үшін әзірленген.
Ашық дереккөздерден алынған сурет