Денсаулық сақтау индустриясына бүкіл өткен жылы көп жұмыс түсті, және үкімет COVID-19-дың таралуын тоқтату үшін катаң шектеулер енгізді. Өліммен бетпе-бет келген кезде, кенеттен қайтыс болу тақырыбы өзекті болды және адамдардың көпшілігі өмірді сақтандыру туралы ойлана бастады.
Қаржылық кеңесшілер күн сайын өмірді сақтандыру өнімдері бойынша мыңдаған сұратулар алды. Бірақ бұл өтінімдер жұмысы көп емханалар үшін бас тартылды немесе уақыттың біршама кезеңі ішінде өңделмеген жағдайда қалды. Жағдай барлығының көңілін қалдырды. Аяғында лезде беру полистері сұранысқа ие болды. Бұл шешім локдаун жағдайында тартымды болып көрінді.
AU және Instant-Issue дәстүрлі өнімдерінің проблемасы деректерді және ақпаратты тез және тиімді жинау және шешімдерді қабылдау үшін терең талдау туралы ғылымды пайдаланатын құралдардың және үдерістердің көмегімен шешіледі.
LIMRA және Boston Consulting Group жүргізген сауалнамаға сәйкес, шамамен тұтынушылардың 40%-ы өмірді сақтандыруды онлайн-көздерді, сондай-ақ кеңес алуларды пайдалана отырып, қоспалы тәсілдің көмегімен сатып алды. Бұл сауалнама жауап берушілердің төрттен бірі кеңесшімен байланысу - сатып алуды жеңілдететінін көрсетті.
Дереккөзі: https://www.advisorperspectives.com/articles/2021/09/06/covid-changed-how-life-insurance-is-sold
Сурет ашық дереккөздерден