bs-preloader__icon
ru kz

Брендтердің орнына әсер етушілер: өмірді сақтандыруды Z және Альфа ұрпақтарына қалай сатуға болады

Австралияның өмірді сақтандырушылар кеңесі ұйымдастырған wild for Life 2025 конференциясында "Z және Альфа ұрпақтарымен танысу" атты сессия өтті, онда қатысушылар жас клиенттерге сақтандыру қызметтерін қалай тиімді ілгерілету керектігін талқылады.
Брендтердің орнына әсер етушілер: өмірді сақтандыруды Z және Альфа ұрпақтарына қалай сатуға болады

Skye Wealth қаржылық кеңесшісі Азария Белл негізгі баяндама жасады. Ол Z буыны (34 жасқа дейін) және одан да жас Альфа буыны үшін өмірді сақтандыру маркетингі мүлдем жаңа тәсілді қажет ететінін атап өтті. Табыстың негізгі факторларының қатарына мыналар жатады:

Жекелендірілген тәсіл-жастар жаппай ұсыныстарды емес, жеке көзқарасты күтеді.

Старттағы ең аз кедергілер-қызметтерге қосылу процесі қарапайым, жылдам және түсінікті болуы керек.

Танымал банктік қосымшалардағыдай цифрлық ашықтық және бір рет басу арқылы басқару — бұл сандық буынның негізгі талабы.

Белл сонымен қатар маңызды тенденцияға назар аударды: Z және Альфа ұрпақтары ірі брендтерге қарағанда жеке адамдарға, әсіресе әсер етушілерге сенуге дайын. Мұның себебі қарапайым-олар корпорацияларды біршама күмәнмен қабылдайды, бірақ әсер етушілер "өздеріне", адал және тәуелсіз болып көрінеді.

Ол нақты мысал келтірді: ірі сақтандыру компаниясы танымал қаржы подкастының алдында жарнама жасады. Осыдан кейін Беллдің көптеген клиенттері бұл компанияны есептеулерге қосуды сұрай бастады, өйткені олар бірнеше жылдан бері тыңдалып келе жатқан подкаст жүргізушісіне сенді.

Сессия модераторы Джессика Ридли жастар бірінші кезекте дәстүрлі сарапшылардан емес, әлеуметтік желілерден қаржылық кеңес іздейтінін растады. 500 мың жазылушысы бар әсер етуші әлдеқайда аз аудиториясы бар сақтандыру компаниясына қарағанда көбірек әсер ете алады.

Панельдің тағы бір мүшесі, Aluca және Acenda өкілі Даррен Леонард: "біз білім беру бағдарламаларын жастарға бейімдеп, олар бұрыннан бар платформаларды — YouTube, TikTok, Instagram-использовать пайдалануымыз керек. Ең бастысы-өніммен өзара әрекеттесуді мүмкіндігінше цифрлық және жіксіз ету".

Сақтандырушылар қорытындыға келді:

Жастар брендтерге емес, адамдарға сенеді: әсіресе егер олар ұзақ және үнемі қарап немесе оқитын әсер етушілер болса.

Бетпе-бет қарым-қатынас пен ұсыныстар жарнамалық науқандарға қарағанда жақсы жұмыс істейді.

Әсер етушілер өмірді сақтандыруды ілгерілетудің негізгі арналарына айналуда.

Қарапайымдылық, цифрландыру және жекелендіру опциялар емес, қажетті стандарт.

Сақтандырушылар үшін бұл бір нәрсені білдіреді: Егер сіз Gen Z нарығына шыққыңыз келсе және Альфа — олармен өз тілінде және сенетіндер арқылы сөйлесіңіз.

Дереккөз: https://riskinfonz.co.nz/2025/05/05/gen-z-trust-recommendations-over-big-brands/

Ашық дереккөзден алынған сурет

Бөлісу
Сондай-ақ, қараңыз
Сақтандырушылар ЖОМС-ты бірыңғай мемлекеттік операторға беруге қарсы
Сақтандырушылар ЖОМС-ты бірыңғай мемлекеттік операторға беруге қарсы

Қазақстанда еңбек (қызметтік) міндеттерін (ЖОМ...

"Келешек" бағдарламасының негізгі артықшылықтары аталды
"Келешек" бағдарламасының негізгі артықшылықтары аталды

Неліктен мемлекеттік білім беру жинақтау жүйе...

СберСтрахование саяхатшы Федор Конюховты сақтандырды
СберСтрахование саяхатшы Федор Конюховты сақтандырды

СберСтрахование ресейлік саяхатшы Федор Коню...

Ең қызықты материалдар сіздің электронды поштаңызда. Біздің жаңалықтарға жазылыңыз.

Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Өтініш қалдыру