УкрСтрахование хабарлағандай сауалнамаға әлем бойынша сақтандыру қызметтерінің 8000-нан астам тұтынушысы қатысты, олар бір қатар сұрақтарға жауап берді, оның ішінде: компаниялар клиенттердің болжалдарына сәйкес келеді ме, олар деректерді жинау, жіктеу және талдау технологиясын пайдаланумен дербесетендіруді қамтамасыз етеді ме.
Зерттеу нәтижесінде респонденттердің 44% әлеуметтік желілерден, оның ішінде Facebook-тан алынған өзге деректердің пайдаланылуын қолдайтындығын айтты, егер бұл сақтандыру сыйлықақыларын төмендетуге мүмкіндік берсе. 18-34 жас аралығында адамдар арасында сақтандырушының мұндай әрекеттерін 62% қолдайды.
Географиялық жағдай бойынша Сингапурдың (63%) және АҚШ (49%) тұрғындары Ұлыбританияның тұрғындарымен салыстырғанда, дербестендіру үшін ашықтау болып келеді. Ұлыбританияда өз деректерін сақтандыру сыйлықақысын төмендетуге тек респонденттің 36% ғана өз келісімін берді.
«Егер мұндай мәліметтер сақтандыру компанияларына әлеуметтік желілер арқылы қолжетімді болса, онда сала тиісті реттеу органдарымен клиенттердің дербестендірілген сыйлықақысын есептеу үшін деректердің қосымша көздерін пайдалану үшін келісімін алуды келісіп алуы тиіс. Бұл мәселені шеше алмағандар, клиенттердің бейілділігінен йырылып, инновациялық сақтандыру компанияларынан артта қалуға қауіпі бар», – баяндамада айтылды.
Дереккөзі: https://www.ukrstrahovanie.com.ua/news/opros-klientyi-gotovyi-obmenyat-personalnyie-dannyie-na-nizkie-strahovyie-premii
Фотосуреттер http://softline.ru, witget.com сайтынан алынды.