Кезекті төлемді жасау күніннің алдында 3 күн бұрын төлем жасалмаған жағдайда, клиентке қайтадан электронды шоты көрсетілген төлеу қажеттілігі туралы хабарлама жолданады.
Енді клиенттерге төлемді жүзеге асыру қажет екендігін есіңе салу туралы хабарламалар ғана емес, сонымен қатар сақтандыру шарты бойынша төлемнің келіп түскені туралы ақпарат та, ал берешегі болса – шартты тоқтату немесе бұзу туралы хабарламалар да келіп түседі.
Онлайн төлемдер сервистері соңғы кездері көптеп пайдаланылып жүр. Соңғы 3 ай ішінде клиенттер онлайн режимінде 12 млн гривеннен артық сомаға төлем жасады.
«АХА Сақтандыру» СК украиналық сақтандыру нарығында көшбасшылардың бірі болып табылады. Ол тұтынушылардың құқықтарын қорғау бойынша заң жобаларын қолдап, сақтандыру нарығында түрлі конференциялар мен жобаларды ұйымдастыру арқылы тұтынушылардың хабардар болуын көтеруге тырысады, сонымен қатар клиенттерге қызмет көрсету сервистерімен және клиентпен жүргізілетін жұмыс сапасын көтеру үшін цифрлық технологияларды енгізу бойынша тұрақты түрде жұмыс жүргізіледі.
Дереккөзі: https://forinsurer.com/news/18/07/03/36055