УкрСақтандыру FuelCycle зерттеуіне сәйкес, сақтандыру брокерлеріне өздерінің бизнес-арсеналының негізгі бөлігінің цифрлы құралдарын жасау керектігін анықтады. Басқаша айтқанда, — сауалнама қатысушыларының жартысы дерлік (48%) цифрлы өнімдерді пайдаланатын сақтандыру компанияларын немесе сақтандыру бағдарламаларын таңдайды (чат-боттар, бағаларды салыстыру платформасы, ақпараттық және сервистік құралдар).
Мәселен, авто, мүлік немесе медициналық сақтандыруды таңдаған кезде, әлеуетті клиент жеткізушілерді зерттеп, қолайлы сақтандыру өнімін таңдау үшін орташа есеппен 3 сағатқа дейін жұмсайды.
«Ақпараттандырылған сатып алушы» заманында сақтандырушы делдалдар өз рөлін неғұрлым консультативтік рөл ретінде қарастырып, ендігәрі бірінші «байланыс нүктесі» болып табылмайтынын ұғынуы керек.
«Агенттер өз бизнестерін Интернетте жүргізуге дайын болуы керек. Бұл олардың әлеуметтік желілерге қатысуын және мобильді қосымшалар мен чаттар арқылы онлайн-консультацияларды пайдалана алуын білдіреді», — деп мәлімдейді FuelCycle аға ғылыми қызметкері Ник Чадвик.
Дерекнама: https://www.ukrstrahovanie.com.ua/news/tsifrovyie-instrumentyi-yavlyayutsya-zalogom-uspeshnoy-rabotyi-strahovyih-brokerov