Бұл буындардың көпшілігі өмірді сақтандыруды маңызды деп есептегенімен, қолданыстағы полистер тым икемсіз, күрделі әрі олардың қазіргі қажеттіліктеріне сәйкес келмейтіндіктен, көбіне одан бас тартады.
Capgemini компаниясының зерттеуіне сәйкес, жастар сақтандырудан «тірі кезінде пайда әкелетін» (living benefits) мүмкіндіктер күтеді. Яғни олар бұл өнімдерді тек өлімнен кейін ғана емес, дәл қазір – саяхатқа, ірі сатып алуларға немесе күнделікті өміріне пайдалана алғысы келеді. Олар өз өмір салтына бейімделетін, икемді өнімдерді іздейді.
Сондықтан өмірді сақтандыру индустриясы жаңа қаржылық шынайылық пен жастардың тұтынушылық әдеттеріне бейімделіп, қарапайым әрі икемді өнімдерді ұсынуы тиіс.
Дереккөз: https://fortune.com/2025/09/15/gen-z-millennials-delay-milestones-life-insurance/
Фото ашық дереккөздерден алынған