bs-preloader__icon
ru kz

Өмірді сақтандыру саласын өзгертетін үш негізгі тренд аталған

Пандемиядан туындаған өмірді сақтандыруға және бүкіл әлем бойынша тәуекелдер туралы хабардарлықты арттыруға жаһандық жоғары сұраныс сақтандырушыларды шешімдерді жекелендіруге және қаржылық әл-ауқат арқылы тұтынушылардың өмірін жақсартуға назар аударуға итермеледі. Бұл ретте белгісіз конъюнктура мен пайыздық мөлшерлемелердің өсуі өмірді сақтандырушыларға табыстылықты арттыруға көмектесетін кепілдендірілген жинақ өнімдеріне сұранысты ынталандырады.
Өмірді сақтандыру саласын өзгертетін үш негізгі тренд аталған

Өмірді сақтандырудағы инновациялар клиенттердің жеке қажеттіліктерін қанағаттандыруға және олардың компаниялармен өзара әрекеттесуін жеңілдетуге бағытталған.

 

Клиентке бағдарлау

Өмірді сақтандыру отбасыларды қорғау және әл-ауқатты сақтау үшін өте маңызды болғанымен, дәстүрлі түрде консервативті сала болып саналды. Алайда Цифрландыру бұл қабылдауды өзгертеді.

Андеррайтеринг (тәуекелдерді бағалау) көбінесе көптеген медициналық тексерулерді қажет ететін ұзақ және күрделі процесс болды. Клиенттер шешімді бірнеше күн күтуге мәжбүр, ал сыйлықақылар "стандартты емес тәуекелдерге"байланысты көтерілуі мүмкін.

 

Шешім:

Технология, мысалы, бетті сканерлеу, клиенттің денсаулығын бірден бағалауға мүмкіндік береді. Шешімдердің 80% - ы қазір 20-30 минутта қабылданады, ал тереңдетілген андеррайтинг тек 5% қиын жағдайда қолданылады.

"Адамдар жедел қызметтерге үйренген — сақтандыру сәйкес келуі керек", — деді Марк Барберини, Liberty.

 

Жасанды интеллект (ЖИ)

ЖИ тәуекелдерді бағалау үшін несие тарихын, банктік операцияларды және тіпті мінез-құлық үлгілерін пайдаланады. Алгоритмдер шешім қабылдау уақытын қысқарту арқылы жасырын заңдылықтарды анықтайды.

Қаржылық тәртіп пен сақтандыру тәуекелдері арасындағы байланыс жеке тарифтерді ұсынуға мүмкіндік береді. "Бұрын процестер жоғары тәуекелді жағдайлардың 1% - под қамауға алынған, клиенттердің 99% - опыт тәжірибе болған. Технология мұны өзгертеді", - Райан Свитала, Liberty.

 

Өнімдер мен процестерді жеңілдету

Сақтандырушылар өнім желісін қысқартады (Liberty — де-10 жылда 1100-ден 70-ке дейін). Сандық платформалар полисті бірнеше рет басу арқылы рәсімдеуге мүмкіндік береді, мысалы, ипотека немесе автокредит алу кезінде.

Өмірді сақтандыру жылдам, цифрлық және клиентке бағытталған, бірақ технология мен сенім арасындағы тепе-теңдікті сақтайды.

Дереккөз:https://www.moneyweb.co.za/in-depth/standard-bank-group/three-top-trends-disrupting-the-insurance-industry/

Ашық дереккөзден алынған сурет

Бөлісу
Сондай-ақ, қараңыз
Қазақстан халқы қартайып жатыр: елде үлкен кісілердің үлесі 11%-ға жетті
Қазақстан халқы қартайып жатыр: елде үлкен кісілердің үлесі 11%-ға жетті

БҰҰ-ның болжамы бойынша, Қазақстанда халық сан...

AM Вest агенттігі Халық-Life рейтингін растады
AM Вest агенттігі Халық-Life рейтингін растады

AM Вest агенттігі "B++" ("Good") деңгейіндегі қаржылық ...

Ең қызықты материалдар сіздің электронды поштаңызда. Біздің жаңалықтарға жазылыңыз.

Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Өтініш қалдыру