Өмірді сақтандырудағы инновациялар клиенттердің жеке қажеттіліктерін қанағаттандыруға және олардың компаниялармен өзара әрекеттесуін жеңілдетуге бағытталған.
Клиентке бағдарлау
Өмірді сақтандыру отбасыларды қорғау және әл-ауқатты сақтау үшін өте маңызды болғанымен, дәстүрлі түрде консервативті сала болып саналды. Алайда Цифрландыру бұл қабылдауды өзгертеді.
Андеррайтеринг (тәуекелдерді бағалау) көбінесе көптеген медициналық тексерулерді қажет ететін ұзақ және күрделі процесс болды. Клиенттер шешімді бірнеше күн күтуге мәжбүр, ал сыйлықақылар "стандартты емес тәуекелдерге"байланысты көтерілуі мүмкін.
Шешім:
Технология, мысалы, бетті сканерлеу, клиенттің денсаулығын бірден бағалауға мүмкіндік береді. Шешімдердің 80% - ы қазір 20-30 минутта қабылданады, ал тереңдетілген андеррайтинг тек 5% қиын жағдайда қолданылады.
"Адамдар жедел қызметтерге үйренген — сақтандыру сәйкес келуі керек", — деді Марк Барберини, Liberty.
Жасанды интеллект (ЖИ)
ЖИ тәуекелдерді бағалау үшін несие тарихын, банктік операцияларды және тіпті мінез-құлық үлгілерін пайдаланады. Алгоритмдер шешім қабылдау уақытын қысқарту арқылы жасырын заңдылықтарды анықтайды.
Қаржылық тәртіп пен сақтандыру тәуекелдері арасындағы байланыс жеке тарифтерді ұсынуға мүмкіндік береді. "Бұрын процестер жоғары тәуекелді жағдайлардың 1% - под қамауға алынған, клиенттердің 99% - опыт тәжірибе болған. Технология мұны өзгертеді", - Райан Свитала, Liberty.
Өнімдер мен процестерді жеңілдету
Сақтандырушылар өнім желісін қысқартады (Liberty — де-10 жылда 1100-ден 70-ке дейін). Сандық платформалар полисті бірнеше рет басу арқылы рәсімдеуге мүмкіндік береді, мысалы, ипотека немесе автокредит алу кезінде.
Өмірді сақтандыру жылдам, цифрлық және клиентке бағытталған, бірақ технология мен сенім арасындағы тепе-теңдікті сақтайды.
Дереккөз:https://www.moneyweb.co.za/in-depth/standard-bank-group/three-top-trends-disrupting-the-insurance-industry/
Ашық дереккөзден алынған сурет