Ұлыбританиядағы Hiscox UK&Ireland сақтандыру компаниясының медиа-департаментінің басшысы Джеймс Бредли жаңа технологиялардың және әлеуметтік желілердің өсу жағдайында жария тұлғалар авторлар болып табылатын жарияланымдардың жаңа түрі пайда болады, деп есептейді.
Саясаткерлер және бизнесмендер, мәдениет қайраткерлері, спорт жұлдыздары, тележүргізушілер және басқа да танымал тұлғалар өзіндік ақпараттық контентті құрайды және таратады. Бредлидің пікірінше, бұл қызмет сақтандыру арқылы қорғауға зәру. Мысал ретінде ол Twitter-дегі СЕО Tesla Илон Масктың жарияланымдарын келтіреді. Бұл жарияланымдардың нәтижесінде оған $40 млн мөлшеріндегі айыппұл салынды және ол компанияның директорлар кеңесі төрағасының қызметінен айырылды.
Бір ай бұрын Hiscox танымал және жоғары қызметтегі тұлғалардың жария қызметінің тәуекелдерін өтейтін сақтандыру бағдарламасын іске қосты. Компаниядағылар бұл бағдарлама Ұлыбританияда бірегей болып табылады, деп кесіп айтады.
Дереккөзі: https://www.ukrstrahovanie.com.ua/news/strahovanie-riskov-publichnoy-deyatelnosti-znamenitostey-novyiy-trend-v-otrasli
Суретте: Илон Маск
Фотосурет 24smi.org, banki.ru сайттарынан алынды.