bs-preloader__icon
ru kz en

Covid-19 салдары: Үндістанда сақтандыру нарығындағы өзгерісттер

Covid-19 пандемиясы өмірді сақтандырудың құндылығын көрсетті, дейді Үндістанның қаржы нарығына қатысушылар. Атап айтқанда, сақтандырушылар сыйлықақы жинаудың өсімін тіркеуде. Коронавирус таралғанға дейін тіпті халықтың білімді тобы да полисті сатып алуды жиі кейінге қалдырды, енді адамдардың ойы өзгеруде, делінген The Financial Express мақаласында.
Covid-19 салдары: Үндістанда сақтандыру нарығындағы өзгерісттер

Үндістан денсаулық сақтау министрлігі хабарлағандай, Covid-19 өлімінің 48,8 пайызы 60 жасқа толмаған адамдарға тиесілі. Бұл тіпті жас ұрпақтың пандемия алдында қаншалықты осал екенін көрсетеді.

Инновациялық сақтандыру өнімдері

Үндістан нарығында әрқашан инвестициялар мен жинақтарға бағдарланған өмірді сақтандырудың инновациялық өнімдері болды. «Жақын арада олардың тізімі айтарлықтай кеңейтіледі деп үміттенеміз. Дегенмен, олар кірісті алға қояды, бірақ инвестициялық сақтандыру әрқашан иелерін қорғап, сақтандыру жағдайы басталған кезде төлемдерге кепілдік беретінін ұмытпаған жөн», - деп сеніммен айтады мақала авторы.

The Financial Express журналисі өмірді сақтандырудың инвестициялық полистерін сатып алуға кеңес береді, олар табыстың онша жоғары пайызын бермеуі мүмкін, бірақ бұл ретте ауру кезінде немесе иесі қайтыс болғаннан кейін үлкен төлемдерге кепілдік береді. «Жинақтауға бағдарланған жинақтаушы сақтандыру қиын жағдайда көмектесе алады», - делінген материалда.

Цифрлық байланыс арналары

Бірнеше ай ішінде сақтандыру компаниялары цифрлық байланыс арналарын пайдалана отырып, коммуникацияларды айтарлықтай жақсартты. «Сақтандырушылар клиенттермен байланыстарды WhatsApp, чат-боттар, блогтар және мобильді қосымшалар арқылы арттырды. Кейбір компаниялар бейне-блог жүргізу үшін фитнес-жаттықтырушыларды, дәрігерлерді жалдады», - деп баяндалады материалда. Қазіргі уақытта Үндістанда 504 млн белсенді интернет пайдаланушы бар. «Covid-19 адамдарды өз денсаулығы туралы ойландырды және сақтандыру компаниялары осыны пайдаланды», - дейді материал авторы.

Өмірді сақтандыру бойынша компаниялардың күшті онлайн-мүмкіндіктері клиенттермен тәулік бойы байланыс орнатуға жеткілікті, ал адамдар алаңдаушылық тудыратын уақытта назар аудару мен қамқорлықты бағалайды.

«Нәтижесінде, сату мен төлемдерді қабылдаудың баламалы арналары өсе бастады, өзіне-өзі қызмет көрсету артты және клиенттің ӨСК кеңселеріне бармай жүзеге асырылатын мәмілелер саны өсті», - дейді мақала авторы.

Цифрлық байланыстар енді тек өсетін болады, яғни компаниялар агенттерге үнемдей алады.

Дереккөзі: https://www.financialexpress.com/money/insurance/covid-19-aftermath-life-insurance-is-even-more-important-now/1988727/

Фотосурет ашық дереккөздерінен алынды

Бөлісу
Сондай-ақ, қараңыз

Ең қызықты материалдар сіздің электронды поштаңызда. Біздің жаңалықтарға жазылыңыз.

Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Өтініш қалдыру